Zojuist kennisgemaakt met een woedende heer Reniers. Hij stond voor mijn deur met het A4'tje in zijn hand dat ik gisteren op zijn voordeur had gehangen nadat hij weer een hele middag aan het boren was geweest. Op het A4'tje stond: Die Reniers van Zeskant 93 is weer lekker bezig! Ook zo genoten van het lawaai? De heer Reniers beweerde dat hij pas sinds gisteren op Zeskant 93 woonde en noemde mij gek en gestoord. Ik heb mijn voordeur in zijn gezicht gegooid want ik praat niet met leugenaars. Daarna heb ik de administrateur van de Vereniging van Eigenaren een e-mail gestuurd waarin ik de vereniging bedank voor 2,5 jaar overlast. Niet optreden tegen een bewoner die zich niet houdt aan negen bepalingen van het Huishoudelijk Reglement is wel een bedankje waard, toch? Nu beslissen of ik ook mijn appartement ga verbouwen, 2,5 jaar lang. Dat mag immers van de Vereniging van Eigenaren...
Eergisteren heb ik HouseHunting Parkstad deze e-mail gestuurd: Ter info: Ik woon onder Zeskant 93, een appartement dat u beheert. Ik ervaar sinds augustus 2023 dagelijks geluidsoverlast van de bewoner van Zeskant 93. Daarom ga ik een website maken waarop ik daar over vertel. Het adres van die website is househuntingparkstad.blogspot.com. Vandaag heb ik ook e-mails gestuurd aan De Limburger en de Telegraaf. Met vriendelijke groet, Albert Huberts Als je wilt weten waarom ik deze e-mail heb gestuurd en welke rol HouseHunting Parkstad daar in speelt, blijf dan deze website volgen.
Via handhaving heb ik contact gekregen met de boa’s van Zeswegen – Nieuw Husken. Dat contact verloopt zo slecht dat ik een klacht indien bij de gemeente. Ja, ik ben een klachtenmachine geworden. Dit is mijn klacht: Ik ervaar sinds augustus 2023 geluidsoverlast van mijn bovenbuurman die op nummer 93 woont. Na veel getelefoneer heb ik sinds 4 december contact met bureau handhaving en met de boa's van Zeswegen - Nieuw Husken. Ik spreek op 4 december met een boa die me vertelt dat ik 14045 moet bellen als ik weer last heb van mijn bovenbuurman. Dan zullen ze de beheerder bellen en gaan ze bij nummer 93 langs. Ik zeg dat dat geen zin heeft, want dat dan de beheerder de (illegale) bewoner zal bellen, zodat die zich uit de voeten kan maken. Ze kunnen beter de beheerder pas bellen als ze voor de deur van nummer 93 staan. De boa zegt vervolgens dat ze dat ook bedoelde (waarom zegt ze dat dan niet?). Op 13 december heb ik weer last van de bovenbuurman en bel ik 14045. Ik krijg iemand aan de ...
Reacties
Een reactie posten