De heer Reniers
Zojuist kennisgemaakt met een woedende heer Reniers. Hij stond voor mijn deur met het A4'tje in zijn hand dat ik gisteren op zijn voordeur had gehangen nadat hij weer een hele middag aan het boren was geweest. Op het A4'tje stond: Die Reniers van Zeskant 93 is weer lekker bezig! Ook zo genoten van het lawaai? De heer Reniers beweerde dat hij pas sinds gisteren op Zeskant 93 woonde en noemde mij gek en gestoord. Ik heb mijn voordeur in zijn gezicht gegooid want ik praat niet met leugenaars. Daarna heb ik de administrateur van de Vereniging van Eigenaren een e-mail gestuurd waarin ik de vereniging bedank voor 2,5 jaar overlast. Niet optreden tegen een bewoner die zich niet houdt aan negen bepalingen van het Huishoudelijk Reglement is wel een bedankje waard, toch? Nu beslissen of ik ook mijn appartement ga verbouwen, 2,5 jaar lang. Dat mag immers van de Vereniging van Eigenaren...